۱۲ فروردین ۱۴۰۰، ۱۹:۰۱

رئیس پلیس راهور کرمانشاه:

ورود به مراکز تفریحی شهری کرمانشاه در روز طبیعت ممنوع است

ورود به مراکز تفریحی شهری کرمانشاه در روز طبیعت ممنوع است

کرمانشاه- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: ورود و تجمع در پارک‌ها، مراکز تفریحی و بوستان‌های شهری در این استان در روز طبیعت ممنوع است.

فضل الله شیری بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به روز طبیعت یا سیزده بدر اظهار کرد: طرح ویژه کنترل ترافیک در معابر شهری در این روز در استان کرمانشاه اجرا خواهد شد.

وی افزود: در این راستا و جلوگیری از گسترش هرچه بیشتر ویروس کرونا ورود به تمامی پارک‌ها، مراکز تفریحی و بوستان‌های شهری در استان کرمانشاه در روز طبیعت ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه پلیس راهور در ورودی تمامی مراکز تفرجگاهی، پارک و بوستان‌های شهری این استان در روز طبیعت حضور خواهد داشت، گفت: شهروندان از دورهمی در پارک‌ها و مراکز تفریحی پرهیز کرده و با در خانه ماندن و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در راستای کاهش شیوع کرونا گام بردارند.

شیری تصریح کرد: با توجه به روند افزایشی ابتلاء به بیماری کرونا و در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا پلیس راهور استان کرمانشاه با بهره‌گیری از توان صد در صدی، امکانات و نیروهای خود برابر مقررات به اجرای قانون و اعمال جریمه می‌پردازد.

وی ادامه داد: بنابراین ورود به شهرهای نارنجی از جمله شهر کرمانشاه با پلاک غیر بومی و یا خروج از آن با پلاک بومی مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ورود به شهرهای قرمز از جمله شهر اسلام آبادغرب با پلاک غیر بومی و خروج از آن با پلاک بومی مشمول جریمه یک میلیون تومانی می‌شود.

کد خبر 5179224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha